- Příspěvky: 27
- Obdržená poděkování 2
Nahrada REDALSu
- bobo87
- Autor tématu
- Offline
- Nováček
Méně
Více
7 roků 9 měsíců zpět #4183
od bobo87
Odpověděl bobo87 pro téma Nahrada REDALSu
Ahoj, bude este treba zlepsit vstupny zosilnovac a prepisat ovladaci soft pre PC, ale zariadenie ako take uz meria. Len mam toho teraz viac (3 tyzdnovy syn, rozrobena raketa), tak to ide pomaly.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Rado
- Offline
- Nováček
Méně
Více
- Příspěvky: 98
- Obdržená poděkování 3
7 roků 9 měsíců zpět #4182
od Rado
Odpověděl Rado pro téma Nahrada REDALSu
Ahoj, ako pokračuješ s vývojom merača? Dík. Rado
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- bobo87
- Autor tématu
- Offline
- Nováček
Méně
Více
- Příspěvky: 27
- Obdržená poděkování 2
8 roků 1 týden zpět #4093
od bobo87
Odpověděl bobo87 pro téma Nahrada REDALSu
Ahoj,
prave to som aj predpokladal (vid edit prispevku s meranim pod videom), takze dakujem za potvrdenie mojej domnienky.
Peter
prave to som aj predpokladal (vid edit prispevku s meranim pod videom), takze dakujem za potvrdenie mojej domnienky.
Peter
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mirek
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
8 roků 1 týden zpět #4092
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma Nahrada REDALSu
Ahoj Peter ,
diagram ze simulatoru shj pro zahrazení, tah i tlak je tvarově prakticky stejný.
Z diagramu z shj pro zahrazení je vidět , se zahrazení mění od z=60 do z=160.
Spalováni je tedy hodně progresivní - nárůst zahrazení i tlaku je 2,66x !!
To je z hlediska možného využití odolnosti komory motoru a energie paliva nevýhodné.
Když porovnáš tebou naměřený tahový diagram a uváděný diagram z shj vidíš velké rozdíly.
Simulace tedy výrazně neodpovídá skutečnosti!!
Simulace nepočítá se zvětšováním trysky-krického průřezu. Toto zvětšování znamená zase snižování skutečného zahrazení motoru ( a tím i tlaku a tahu).
Proto tebou meřený motor má výrazně zploštěný tahový diagram!
Pokuď simulace motoru obsahuje nepravdivé údaje, v tomto případě nepravdivý průběh zahrazení - poskytuje nesprávné představy o vlastnostech motoru 'zjednodušeně)!
Použít jiný simulátor, nebo korigovat parametry do tothoto simulátoru - nebo upravir geometrii paliva , aby hoření bylo výrazně méně progresivní.
Stačí palivo rozdělit do dvou zrn BATES typu.
Nestačí jen použít simulaci , ale také jí dostatečně porozumět , práve tak i vlastnostem , parametrmům motorů a "čtení" diagramů....
Rozsah vysvětlování překračuje možnosti psaní na webu ....
Mirek
diagram ze simulatoru shj pro zahrazení, tah i tlak je tvarově prakticky stejný.
Z diagramu z shj pro zahrazení je vidět , se zahrazení mění od z=60 do z=160.
Spalováni je tedy hodně progresivní - nárůst zahrazení i tlaku je 2,66x !!
To je z hlediska možného využití odolnosti komory motoru a energie paliva nevýhodné.
Když porovnáš tebou naměřený tahový diagram a uváděný diagram z shj vidíš velké rozdíly.
Simulace tedy výrazně neodpovídá skutečnosti!!
Simulace nepočítá se zvětšováním trysky-krického průřezu. Toto zvětšování znamená zase snižování skutečného zahrazení motoru ( a tím i tlaku a tahu).
Proto tebou meřený motor má výrazně zploštěný tahový diagram!
Pokuď simulace motoru obsahuje nepravdivé údaje, v tomto případě nepravdivý průběh zahrazení - poskytuje nesprávné představy o vlastnostech motoru 'zjednodušeně)!
Použít jiný simulátor, nebo korigovat parametry do tothoto simulátoru - nebo upravir geometrii paliva , aby hoření bylo výrazně méně progresivní.
Stačí palivo rozdělit do dvou zrn BATES typu.
Nestačí jen použít simulaci , ale také jí dostatečně porozumět , práve tak i vlastnostem , parametrmům motorů a "čtení" diagramů....
Rozsah vysvětlování překračuje možnosti psaní na webu ....
Mirek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- bobo87
- Autor tématu
- Offline
- Nováček
Méně
Více
- Příspěvky: 27
- Obdržená poděkování 2
8 roků 1 týden zpět #4091
od bobo87
Odpověděl bobo87 pro téma Nahrada REDALSu
Ahoj,
postupoval som podla webu raketky . Pouzil som motor, ktory sa tam odporuca v sekcii s informaciami o tryskach z dreva. Pre motor, ktory som skusal (priemer jadra 28mm, dlzka 90mm, otvor 10mm a tryska 8mm) mi podla simulacneho programu shj vyslo pre zahradenie nieco taketo.
Podla toho isteho textu uz zahradenie nad 150 je vhodne len pre kvalitny a pevny motor, toho som sa pri prvom mojom takomto a este z PVC bal, takze preto ta velkost trysky. Bohuzial drevo pouzite na trysku bolo iba velmi makke (vhodny priemer som z buku/dubu nezohnal), takze sa prepalilo viac, ako treba a motor prisiel o vykon. Z toho dovodu si teraz skusam robit formu pre odlievanie trysky zo sadry, to by mohlo dopadnut lepsie (aspon dufam).
postupoval som podla webu raketky . Pouzil som motor, ktory sa tam odporuca v sekcii s informaciami o tryskach z dreva. Pre motor, ktory som skusal (priemer jadra 28mm, dlzka 90mm, otvor 10mm a tryska 8mm) mi podla simulacneho programu shj vyslo pre zahradenie nieco taketo.
Podla toho isteho textu uz zahradenie nad 150 je vhodne len pre kvalitny a pevny motor, toho som sa pri prvom mojom takomto a este z PVC bal, takze preto ta velkost trysky. Bohuzial drevo pouzite na trysku bolo iba velmi makke (vhodny priemer som z buku/dubu nezohnal), takze sa prepalilo viac, ako treba a motor prisiel o vykon. Z toho dovodu si teraz skusam robit formu pre odlievanie trysky zo sadry, to by mohlo dopadnut lepsie (aspon dufam).
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mirek
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
8 roků 1 týden zpět #4089
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma Nahrada REDALSu
Ahoj Peter ,
Bohužel chybí údaje o velikosti zahrazení (hlavně počáteční zahrazení).
Zahrazení = okamžitý poměr plochy hoření paliva k ploše kritického průřezu trysky.
Z údaje o Isp a diagramu vyplývá , nízké počáteční zahrazení , tedy i nízký pracovní tlak a výtoková rychlost spalin a proto je i Isp nízké.
Velikost zahrazení (počáteční) zvýšit, tak aby to motor pevnostně vydržel.
Růst zahrazení v průběhu hoření paliva je možné kompenzovat vhodnou tryskou - materiál a geometrie ( zvětšování kritického průřezu trysky počas hoření). ...
Mirek
Bohužel chybí údaje o velikosti zahrazení (hlavně počáteční zahrazení).
Zahrazení = okamžitý poměr plochy hoření paliva k ploše kritického průřezu trysky.
Z údaje o Isp a diagramu vyplývá , nízké počáteční zahrazení , tedy i nízký pracovní tlak a výtoková rychlost spalin a proto je i Isp nízké.
Velikost zahrazení (počáteční) zvýšit, tak aby to motor pevnostně vydržel.
Růst zahrazení v průběhu hoření paliva je možné kompenzovat vhodnou tryskou - materiál a geometrie ( zvětšování kritického průřezu trysky počas hoření). ...
Mirek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.318 sekund