- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
Růžový Panter
- Pandy
- Autor tématu
- Offline
- Expert
Méně
Více
8 roků 9 měsíců zpět #3577
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Růžový Panter
Samozřejmě Mirku je to potěcha pro oko . My se pomalu ale blížíme tak trochu k horizontu možností , není jistě problém postavit třeba V2 v měřítku 1:2 ale i když se použije na stavbu polystyrén povrchově olaminovaný ,tak mám obavu , že to rozhodně přesáhne 20 kg ,a druhák i když se postaví raketa dejme tomu 30 kg s motorem /jenž už není problém / o tahu 100kg kde to pustit?
Tady bych už měl trochu obavy o diváky.
Tady bych už měl trochu obavy o diváky.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mirek
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
8 roků 9 měsíců zpět #3572
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma Růžový Panter
Pro potěchu Pandyho hybriďáckého oka pěkné video letu modelu Dale Hodgsona "Unleashed", letěl na hybridní motor Hypertek M1015.
Průměr motoru 98 mm, délka 1151 mm, hmotnost paliva 3250 gr, hmotnost plného motoru 7158 gr, doba hoření 6,23 sec. Průměrný tah 101 kp , celkový impulz 6334 Ns. Trovhu větší Růžový Panter.
Veřím, že to vychutnají i nehybriďáci a milovníci TPH.
Jako opravdovou hybridní lahůdku dávám video startu rakety se svazkem hybridních motorů!!!
Marty Geminos letěl nahoe se svazkem dvou motorů K 240 Hypertek - hybridních rocketových motorů do near výšky skoro 1600 m.
www.yourepeat.com/watch/?v=to7Rfw8Muwc
Dechberoucí video z palubní kamery modelu Gasse Passera Scratch Built - fí 126 mm, délka 3050 mm , hmotnost 18 kg bez motoru Hypertek M, 3500cc Tank.
www.yourepeat.com/watch/?v=ByUNrzCVLFI
Dale Hodgsonův model 'SS1' letěl na K350 od Ratt Works, je to Tribridní motor, opět pikoška:
a takovýchto videosnímků je už celkem dost ....
Mirek
Průměr motoru 98 mm, délka 1151 mm, hmotnost paliva 3250 gr, hmotnost plného motoru 7158 gr, doba hoření 6,23 sec. Průměrný tah 101 kp , celkový impulz 6334 Ns. Trovhu větší Růžový Panter.
Veřím, že to vychutnají i nehybriďáci a milovníci TPH.
Jako opravdovou hybridní lahůdku dávám video startu rakety se svazkem hybridních motorů!!!
Marty Geminos letěl nahoe se svazkem dvou motorů K 240 Hypertek - hybridních rocketových motorů do near výšky skoro 1600 m.
www.yourepeat.com/watch/?v=to7Rfw8Muwc
Dechberoucí video z palubní kamery modelu Gasse Passera Scratch Built - fí 126 mm, délka 3050 mm , hmotnost 18 kg bez motoru Hypertek M, 3500cc Tank.
www.yourepeat.com/watch/?v=ByUNrzCVLFI
Dale Hodgsonův model 'SS1' letěl na K350 od Ratt Works, je to Tribridní motor, opět pikoška:
a takovýchto videosnímků je už celkem dost ....
Mirek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Autor tématu
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
8 roků 9 měsíců zpět - 8 roků 9 měsíců zpět #3559
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Růžový Panter
Růžový Panter v Bardejově.
25. 10 proběhlo setkání velkých raket na Slovensku v Bardejově.
Růžový panter letěl jako první a to na APCP motor dosažená výška cca 490 m . Zde se vždy dva na sobě nezávislí výškoměry malinko rozcházejí . Stratologer a Jolly . A to vždy o cca 10 m . Což je celkem nepodstatné.
Druhý start byl hybridní motor 15% Al s 24% AP pojivo HTPB. Dosažená výška 930 m . Zde ovšem nastala naprostá záhada proč nedošlo k výmetu v apogee . Původně jsem se domníval že jsem nezapojil palník do výmetu ,ne , byl zapojen a i systém CO2 pracoval správně ,došlo k propíchnutí CO2 bombičky a přesto se raketa nerozdělila. Načtením dat z stratologeru do PC nebyla zaznamenána žádná odchylka a vše pracovalo jak mělo .
Raketa skončila bohužel na stromě ...jak jinak ... naštěstí s obětavou pomocí místních modelářů ,čímž bych chtěl osobně poděkovat Jožovi H. za obětavou pomoc , se nakonec raketu podařilo dostat na zem . Jediná možná příčina by mohla být v tom že bombička neměla CO2 tj.zmetek z výroby /nutno vždy pro jistotu převážit před použitím. / či je i možné ,že jsem místo nové namontoval použitou z předchozího startu. K čemuž bych se i přiklonil a jako omluva snad by mohla být únava z noční debaty s místními "polovníkmi " v klubovně do tří hodin do rána.
Chudák panter má dost pochroumané stabilizátory souboj s stoletým bukem prohrál ,ale opravit to půjde.
Dělal jsem si ještě statistiku přistání a to z 25 startu tak přistání na stromě a na zemi tak stromy vedou. Což budu muset řešit.
25. 10 proběhlo setkání velkých raket na Slovensku v Bardejově.
Růžový panter letěl jako první a to na APCP motor dosažená výška cca 490 m . Zde se vždy dva na sobě nezávislí výškoměry malinko rozcházejí . Stratologer a Jolly . A to vždy o cca 10 m . Což je celkem nepodstatné.
Druhý start byl hybridní motor 15% Al s 24% AP pojivo HTPB. Dosažená výška 930 m . Zde ovšem nastala naprostá záhada proč nedošlo k výmetu v apogee . Původně jsem se domníval že jsem nezapojil palník do výmetu ,ne , byl zapojen a i systém CO2 pracoval správně ,došlo k propíchnutí CO2 bombičky a přesto se raketa nerozdělila. Načtením dat z stratologeru do PC nebyla zaznamenána žádná odchylka a vše pracovalo jak mělo .
Raketa skončila bohužel na stromě ...jak jinak ... naštěstí s obětavou pomocí místních modelářů ,čímž bych chtěl osobně poděkovat Jožovi H. za obětavou pomoc , se nakonec raketu podařilo dostat na zem . Jediná možná příčina by mohla být v tom že bombička neměla CO2 tj.zmetek z výroby /nutno vždy pro jistotu převážit před použitím. / či je i možné ,že jsem místo nové namontoval použitou z předchozího startu. K čemuž bych se i přiklonil a jako omluva snad by mohla být únava z noční debaty s místními "polovníkmi " v klubovně do tří hodin do rána.
Chudák panter má dost pochroumané stabilizátory souboj s stoletým bukem prohrál ,ale opravit to půjde.
Dělal jsem si ještě statistiku přistání a to z 25 startu tak přistání na stromě a na zemi tak stromy vedou. Což budu muset řešit.
Poslední změna: 8 roků 9 měsíců zpět uživatelem Pandy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Béda
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 160
- Obdržená poděkování 3
8 roků 10 měsíců zpět #3524
od Béda
Odpověděl Béda pro téma Růžový Panter
Proč by měl mít Pandy pokaženou náladu? Vždyť to přistálo. Já těm padákovejm systémům teda sice moc nerozumim, ale... to nebylo schválně? To zavěšení na strom? Já myslel že s těma padákovejma raketama se lítá do lesa záměrně. Aspoň na těch srazech a soutežích to tak vypadá. Jednu dobu jsem byl dokonce přesvědčen o tom, že nejvyššího hodnocení se dosahuje právě zavěšením na nejvyšší větev. Ono to tak neni? La pardón, tak to se omlouvám za nedorozumění. Lesní přistání, taky přistání.
Béda chystá Enterprise
Béda chystá Enterprise
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pandy
- Autor tématu
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 627
- Obdržená poděkování 40
8 roků 10 měsíců zpět #3522
od Pandy
Odpověděl Pandy pro téma Růžový Panter
Start modelu jen tak pro zlepšení nálady a pro radost na 730Ns APCP motor . Přistání opět jak jinak v lese na stromě ,což náladu nezlepšilo.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mirek
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
9 roků 3 týdnů zpět #3397
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma Růžový Panter
Pro zpestření zdejší hybridní atmosféry přináším video o Argentinském „Růžovém Panterovi“ z roku 2009.
DMTC3 je asi označení motoru , model se jmenuje Sonda PVC. Trup modelu je zřejmě z PVC trubky. Model vážil 6,5 kg , dosáhnul výšku 1153 metrů , rychlost cca 500 km/hod, a zrychlení 6 G!!
Návratový systém ne zcela zafungoval , s nevyhnutelnými následky. Prostě v duchu nezničitelného Růžového Pantera.
Mirek
DMTC3 je asi označení motoru , model se jmenuje Sonda PVC. Trup modelu je zřejmě z PVC trubky. Model vážil 6,5 kg , dosáhnul výšku 1153 metrů , rychlost cca 500 km/hod, a zrychlení 6 G!!
Návratový systém ne zcela zafungoval , s nevyhnutelnými následky. Prostě v duchu nezničitelného Růžového Pantera.
Mirek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.366 sekund