- Příspěvky: 160
- Obdržená poděkování 3
Columbia-letové testy
- Béda
- Autor tématu
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
9 roků 3 měsíců zpět #3227
od Béda
Odpověděl Béda pro téma Columbia-letové testy
Kdepak papírák, ty už Columbia neochutná. Děkuju za pochvalu. Nevím jak je možné poznat jen podle zvuku hliníkáč, ale jak vidno, když to shlédne odborník tak to možné je Ano, Al-reload od Honzy nominálně 340Ns s palivem SX vařeným na mokro konečně nakopl mašinu do řiditelné výšky. Ten motor má teď takový zátah, že by to možná letělo i kdybych v tom seděl Takže stroj už jsem vyhřebelcoval, opravím drobnosti a do modelparku nachystám 4 jádra. Když zbude čas, postavím ještě velkého polystyrenového Sršáně na ten samý motor. Avionika půjde přehodit během 15 minut. Dojem z úhlu rampy máš taktéž správný, byla skoro kolmo, takže úhel rampy mašina kopírovala skoro až nahoru. Děkuju za povzbuzení ke světlým zítřkům,
Béda Mc Kvák
Béda Mc Kvák
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mirek
- Offline
- Moderátor
Méně
Více
- Příspěvky: 1246
- Obdržená poděkování 81
9 roků 3 měsíců zpět - 9 roků 3 měsíců zpět #3226
od Mirek
Odpověděl Mirek pro téma Columbia-letové testy
Paráda Bédo ,
mám takový vodojem , že jsi zvýšil i úhel sklonu rampy. Teď to už bylo fakt mňam.
Pustil jsem si stažené video v plném rozlíšení a pomlaskával.
Motor byl Al reload nebo be zase jednorázový papírák ?? Podle zvuku bych tipnul Al motor.
Mirek
mám takový vodojem , že jsi zvýšil i úhel sklonu rampy. Teď to už bylo fakt mňam.
Pustil jsem si stažené video v plném rozlíšení a pomlaskával.
Motor byl Al reload nebo be zase jednorázový papírák ?? Podle zvuku bych tipnul Al motor.
Mirek
Poslední změna: 9 roků 3 měsíců zpět uživatelem Mirek.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Béda
- Autor tématu
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 160
- Obdržená poděkování 3
9 roků 3 měsíců zpět #3224
od Béda
Odpověděl Béda pro téma Columbia-letové testy
Honza poradil velmi dobře, ostatně jako vždy. Zde je výsedek. S palivem SX81 nabral tek křáp konečně dostatečnou výšku, abych ho mohl pohodlně srovnat. V poslední sekundě jsem si dovolil krátký nožový let a pak už následovalo dosednutí do vysoké trávy. Bylo to poprvé, co se mi podařilo přistát bez sebemenšého poškození draku. Harapák mohl znovu na rampu. Ale nebudu to pokoušet,
RK vyhřebelcuji a nachystám na akci v Suchém
Béda
RK vyhřebelcuji a nachystám na akci v Suchém
Béda
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Béda
- Autor tématu
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 160
- Obdržená poděkování 3
9 roků 3 měsíců zpět - 9 roků 3 měsíců zpět #3223
od Béda
Odpověděl Béda pro téma Columbia-letové testy
Zatím se toho krámu zbavit nehodlám. Protože modelpark Suché se blíží. Jediné východisko jak dostat stroj do pořádné výšky aby se to dalo srovnat a přistát, je použít palivo na bázi sférického chloristanu amonného. A nebo alespoň zkusím SX81. Což radí Honza.
Béda, neúnavný trapič raketoplánu
Béda, neúnavný trapič raketoplánu
Poslední změna: 9 roků 3 měsíců zpět uživatelem Béda.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Michal K
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 261
- Obdržená poděkování 9
9 roků 3 měsíců zpět #3221
od Michal K
Odpověděl Michal K pro téma Columbia-letové testy
Ahoj,
hezký
jsem rád, že jsi si rozmyslel se toho přístroje zbavit
Ta cesta k zemi mi připomínala plochou vývrtku, nejdřív na zádech a pak, po promyšleném zásahu do řízení, normální plochou vývrtku.
Ať se daří další zkoušky, je jasné, že nakonec to bude krásně lítat.
M
hezký
jsem rád, že jsi si rozmyslel se toho přístroje zbavit
Ta cesta k zemi mi připomínala plochou vývrtku, nejdřív na zádech a pak, po promyšleném zásahu do řízení, normální plochou vývrtku.
Ať se daří další zkoušky, je jasné, že nakonec to bude krásně lítat.
M
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Béda
- Autor tématu
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 160
- Obdržená poděkování 3
9 roků 3 měsíců zpět #3220
od Béda
Columbia-letové testy vytvořil uživatel Béda
Dovoluji si přispět záznamem z testu raketoplánu. Tentokrát se jednalo o obzvláště specielní test, při němž bylo ze stroje odstraněno stabilizační CP/CG závaží. Harapák sice letěl o něco rychleji, ale tak trochu přinejmenším podivně. O to atraktivnější byl návrat k zemi, protknutý promyšlenou pilotáží Necvičenému oku by se mohlo zdát, že se jedná o prachsprostý pád. Ale každý odborník na raketovou techniku jistě pozná bleskové reakce pilota na svízelnou polohu stroje. Konec dobrý, všechno dobré. Vyjma nalomeného pravého elevonu se Columbii nic nestalo
Béda, pilot neřiditelných strojů.
Béda, pilot neřiditelných strojů.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Moderátoři: Koudy
Vygenerováno za 0.289 sekund